Šubi Pokročilý tuner
Poeet p?íspivku : 146 Registration date : 02. 08. 08
| Předmět: - - Šubi - - 8/2/2008, 10:47 | |
| Jméno: Ondřej Bydliště: Žatec
Zkušenosti: Drift - 5 Drag - 5 Sprint - Race -
Práce: Xawerius racing
Konto: 82.500+300000 pozicka=382 500-245.000 firma = 137.500 + 3200 shop = 140.700 + 1.200 shop + 100 poštovné = 142.000 + 20.000 shop = 162.000 + 42.500 shop = 204.500 - 10.000 SPZ = 194.500 + 12.500 shop = 206.900 + 2.500 shop + 425 shop + 150 poštovné = 209.975 - 65.000 RB26DETT = 144.975 + 100.000 prodej auta = 244.975 + 30.000 shop = 274.975 + 12.500 = 287.475 + 1.200 shop = 288.675 + 17.500 = 306.175 -7.500(1.splatka) + 30.000 shop - 1.175 guco samolepky = 327.500 - 60.000 kola = 267.500 - 40.000 sponzoring guco = 227.500 - 40.000 Tein DSP74-81LS1 = 187.500 - 140.000 auta + 35.000 shop = 82.500 + 70.000 shop = 152.500 + 2.500 shop = 155.000 + 190.000 = 345.000 - 20.000 sponzoring guco - 20.000 diff - 75.000 převodovka - 20.000 spojka = 210.000 - 3.000 ručka = 207.000 - 40.000 sedačka = 167.000 - 60.000 turba - 10.000 boost controler - 10.000 blow-off = 87.000 + 45.000 prodej interiéru z gt-r = 132.000 + 20.000 zápisné poldas = 152.000 + 120.000 shop = 272.000 - 85.000 kovaná klika, kované ojnice, kované písty, titanové ventily, vačky - 80.000 sponzoring guco = 107.000 + 25.000 vítězství drift = 132.000 + 25.000 guco = 157.000 + 750 shop = 157.750 - 85.000 sponzoring guco = 72.750 + 17.000 vítězství drag = 89.750
Auto: Jezdí: Nissan Skyline GT-R R32 RB26DETT 2,6l cca 280 hp (serie)
aktuání výkon: cca. 1000hp
Úpravy: Motor RB26DETT kola Volk Racing CE28N 19" karbonová kapota Seibon závodní podvozek Tein DSP74-81LS1 LSD carbonetics (samosvor. diff) (limit 1000hp) převodovka v karbonovém pouzdře (limit 1100hp) závodní tříplátová karbonová spojka (limit 1000hp) hydralická ruční brzda - Driftworks vytrhaný interiér sedačka Sparco S LIGHT CF 2x turbo HKS T04S - 550 PS Output boost controler Blitz Dual SBC Spec R 2x blow-off Super SQV Racing Single Valve kovaná klika - HKS kované písty - HKS kované ojnice - HKS titanové ventily - HKS závodní vačky - HKS
Odlehčení: diff -8 kg převodovka -25 kg karbonová kapota -15 kg vytrhaný interiér -80 kg rezerva -10 kg závodní skořepina +12 kg
________________ celkem -126 kg
originál : 1430 kg teď : 1304 kg
Díly připravené na montáž: ------------
Čeká: Nissan Silvia S15
serie bez motoru a převodovky
Naposledy upravil Šubi dne 8/22/2008, 15:37, celkově upraveno 49 krát | |
|
Šubi Pokročilý tuner
Poeet p?íspivku : 146 Registration date : 02. 08. 08
| |